Welcome Message

"Yaşamak şakaya gelmez
Büyük bir ciddiyetle yaşayacaksın
Bir sincap gibi meselâ,
Yani, yaşamanın dışında ve ötesinde hiçbir şey beklemeden
Yani, bütün işin gücün yaşamak olacak."

19 Nisan 2009 Pazar

şubat ayında kısa ama eşsiz bir tatil...

Eski anıları aradan bir süre geçtikten sonra canlandırmak, onları bir serüvenmiş gibi anlatmak ne kadar da zor...
bir insan uzun bir süre yapmayı hayal ettiği ama bir türlü fırsat bulamadığı bir şeyi yaparken ne kadar mutluysa ben de o kadar mutluydum işte.

kısa bir süreliğine daha önce hiç tanımadığım insanlarla,
daha önce hiç bulunmadığım yerlerde
mutluluğa pedal çevirdim
hem de kışın ortası, şubatın başında.


lafı fazla uzatmadan sizleri resimlerle başbaşa bırakayım
















































































2 yorum:

  1. şu bisiklet olayına çok özendim yahu anlatamam

    çok kötü hissediyorum kendimi klavye başında an itibariyle.

    bunu bana sen yaptın!

    YanıtlaSil
  2. bisiklet! :)
    ne mutlu o zaman bana!
    bence bisiklet insanın hayatında köklü bir dönüşüm gerçekleştirebilecek potansiyelde sahip bir araç. en güzel, en sağlıklı hobi. keşke bu fotoğraflar bisiklet üzerindeyken yaşadığım o güzel anları anlatabilse. ama mümkün değil. bir kış günü daha öce hiç tanımadığım harika insanlarla, hiç tanımadığım bir şehirde 400 km lik bir yola çıkmak, harika sohbetler edip, çok hoş vakit geçirmek daha önce aklımın ucundan bile geçmezdi.
    bisikleti şiddetle öneririm! :)

    YanıtlaSil